czwartek, 24 kwietnia 2014

Aby być bogatym trzeba najpierw zmienić siebie

Usłyszałem od pewnego człowieka (mój mentor), który osiągną w bardzo krótkim czasie niebywały sukces finansowy nie mając wcale wyższego wykształcenia i wysokiej pozycji w biznesie, że pierwszym krokiem w sukcesie jest zmiana samego siebie, zmiana myślenia, praca nad sobą, rozwój osobisty i tak dalej. Zapytałem go jak on to zrobił, a on zdradził mi pewien sekret.
Powiedział mi tak: Przez 30 dni codziennie słuchaj i czytaj przez 30 minut teksty o pozytywnym myśleniu. Rób to ciągle bez przerw na weekend i święta, a zobaczysz że też osiągniesz sukces i będziesz miał mnóstwo pomysłów na sukces.
Dla mnie jest to coś niewiarygodnego, ale patrząc na ludzi którym pomógł w poprawie ich finansów, stylu życia i rozwoju osobistym musi być to prawdą.
Zapytałem co czytać lub słuchać ? A on mi podał kilka tytułów o których tu zaraz wspomnę.
Oczywiście samo słuchanie i czytanie nie poprawi naszej sytuacji finansowej, potrzebne są jeszcze inne działania. Jednak bez pozytywnego myślenia nie można odnieść sukcesu w żadnej dziedzinie nauki, w sporcie i biznesie.
Posłuchaj tego człowieka z poniższego filmu, bo naprawdę warto

Książki które poleca to Myśl i Bogać się .
Kosztuje ten audiobook tak niewiele, że nie można go nie kupić. W końcu inwestujemy w Siebie.


Dlaczego audiobook ?

Nie wiem kim jesteś i co robisz (teraz to czytasz ten tekst), ale chciałbym Ci powiedzieć, że słuchanie książek audio w trakcie codziennych prac (np. mycie naczyń, sprzątanie), uprawiania sportu (bieganie, jazda na rowerze), podróży w samochodzie, autobusie jest bardzo motywujące i pozwala na na lepsze wykonywanie tych prac. Do tej pory sam słuchałem głównie radia, jednak z czasem zauważyłem, że pobudza mnie to do agresji, złości, nerwowości itp. Większość rozgłośni radiowych emanuje agresję i bardzo pobudza negatywnie, może poza tymi które nadają tylko muzykę. Jednak rodzaj muzyki też jest ważny. Od kiedy słucham książek audio wszystko mi wychodzi, a praca którą wykonuje jest zrobiona lepiej i dokładniej. Sam też się zmieniam, ale oceniać będą mnie inni nie ja sam.

Drugi z audiobooków jest droższy, ale warty swojej ceny Jak zdobyć przyjaciół i zjednać sobie ludzi

Ten audiobook jest niesamowity. Słucha się go fantastycznie.
Ponieważ jest to książka do której trzeba wracać aby stosować zasady w niej zawarte, komfort czytania jest bardzo ważny. Słucham go ciągle w domu, w samochodzie, w podróży. Ta książka to bestseller wszechczasów, a jako książkę audio uważam za rewelacyjną. Na siedzenie przy klasycznej książce nie mam czasu chodź i taką też mam. Dlatego audiobook był świetną inwestycją. Kupno to niewielki wydatek w stosunku do jakości, a na pewno będziesz z niej zadowolony. 

Jeśli chciałbyś go mieć to kliknij TUTAJ.

O kolejnych pozycjach z serii tych o rozwoju osobistym napiszę wkrótce. Sam już te audiobooki kupiłem i zaczynam stosować wg. zaleceń mojego mentora.

Nie musisz kupować od razu dwóch. Zacznij od pierwszej i słuchaj na okrągło.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz