poniedziałek, 6 stycznia 2014

Ebook - Zaginiony Sekret

Tytuł: WIELKI SZOK...

Autor Tej Książki postanowił zrobić coś, czego jeszcze NIKT w Polsce nie zrobił

Zobacz jak on to zrobił

Opisanie konceptu, o którym możesz przeczytać w książce Zaginiony Sekret Prawa Przyciągania nie było łatwe, ale za to bardzo się opłacało, bo wiele osób, zaczyna zmieniać swoje życie… Wiele ludzi zaczęło wysyłać niesamowite opinie o tej książce.

To działa trochę jak w filmie ”Jestem Bogiem” dlatego możesz być w lekkim szoku

Nie wiem czy go widziałeś, ale tam jest pokazane jaka siła w człowieku drzemie

Bohater po połknięciu tabletki zyskuje ogromną siłę, a jego życie zmienia się diametralnie

W zasadzie nie musisz połykać żadnej tabletki, wystarczy, że odkryjesz To.

”Zaginiony Sekret Prawa Przyciagania to MISTRZOSTWO SWIATA jak dla mnie. Napisanie jej to Twoj kolejny SWIETNY pomysl!!! Wszyscy wiemy, ze jest wiele publikacji na ten temat ale Ty poszedles o ”siedmiomilowy” krok dalej i osobiscie jestem Ci wdzieczna, ze podzieliles sie tym z nami :-) Po przeczytaniu czuje sie jakbym polknela mega wielka bombe pozytywnej energii......wlasnie eksplodowala :-) Dziekuje :-)” – Beata Dziamecka

„Ta książka ukazuje na prawdę nowe spojrzenie na całe Prawo Przyciągania!
I ta metoda…! Rewelacja!
Od lat interesują mnie te sprawy i tak jak Ty zaczynałam od Potęgi Podświadomości.
Dzięki Twojej książce zaczął się nowy etap w moim życiu.
Wiele już osiągnęłam, ale wciąż miałam problemy ze sprawami
z przeszłości, które często mąciły mi w głowie.
Dzięki tej książce udało mi się z nimi uporać!
I w końcu zaczęłam uczyć się być tu i teraz, a nie w przyszłości.
Nagle pojawiło się więcej klientów w moim sklepie, podpisuję więcej umów,
jestem bardziej radosna i otwarta, wszystko zaczyna się kręcić!
Gratuluję Marcinie tego innowacyjnego podejścia do PP,
Szalenie mi się ono podoba!!! I nawet wygrałam trójkę w lotka;))
Pozdrawiam ciepło” - Paula Smokowska

„Książka super, jak zresztą wszystkie Twoje materiały. Pod wpływem czytania Twoich materiałów, widzę jak się zmieniam, tzn. odpuściłam sobie wszystko i włączyłam na luz :) Dzięki bardzo.
I to naprawdę działa, ponieważ coraz częściej zdarzają mi się sytuacje, gdzie dostaję pieniądze, których w ogóle się nie spodziewałam (i to dosyć spora kasa jest). Pozdrawiam serdecznie”. - Renata Saładaj

”Witaj, do 34 strony jest podana wiedza, która w bardzo przystępny sposób przygotowuje do sedna. Od 35 strony stan przyjemnego podniecenia, który mogę porównać do podróży w nowe miejsce. Twój język literacki (choć niezbyt dobrze się o nim wyrażasz sam) pozwala mi odbyć podróż do innego wymiaru .Gratuluję i życzę sukcesu” - Beata Baczyńska

”Przeczytałam e-booka ''Zaginiony Sekret Prawa Przyciągania'' i jestem bardzo mile zaskoczona. Jest to jedna z książek która dopiero zaczyna do mnie przemawiać. Przeczytałam dużo książek na temat przyciągania, ale nadal stałam w miejscu, bo nie potrafiłam przeprogramować swojego umysłu ani afirmacjami ani  wizualizacją co wydawało mi się że już się zaczyna mi to udawać znowu wpadałam w dołek. Teraz dopiero zrozumiałam że najważniejsze jest nasze samopoczucie i wymazanie złych wspomnień, bo to co było nic już nie zmieni i szkoda energii na rozpamiętywanie tego, czego i tak nie cofniemy..” – Anita Marek

”Cześć, książka fantastyczna. Przedstawia całkiem nowy punkt widzenia. ”Zaginiony Sekret Prawa Przyciągania” to coś czego czasem szuka się całe życie. Po co się męczyć, płynąć pod prąd, skoro można spokojnie, bez walki z prądem pod wpływem Inspiracji. ”Zaginiony Sekret Prawa Przyciągania” to dla mnie uzupełnienie ”The Secret”. Świetny również jest raport z kluczem. Chcieć a nie pragnąć, to jest to! Warto było kupić tę książkę. To jedne z najlepiej zainwestowanych pieniędzy w moim życiu” - Kinga Krzyś

”Jest to pigułka, którą wystarczy zażyć i nagle wszystko wygląda inaczej. U mnie tak się stało, gdy przeczytałem Twoją książkę od razu dostałem niesamowitą energię do działania i teraz jestem w trakcie realizowania mojego celu, a wcześniej nie wiedziałem jak się do tego zabrać i tkwiłem w miejscu mimo że setki razy oglądałem film The Secret, i czytałem książki i inne artykuły na ten temat. A na dodatek interesuję się od wielu lat huną (to właściwie to samo co sekret) ale brakowało mi właśnie tego Zaginionego Elementu, a to jest najważniejsze w tym wszystkim. Dziękuję więc za wiedzę którą mi podarowałeś, a jak już osiągnę cel do którego dążę to też się tym podzielę z Tobą.

PS: A tak na marginesie: Gdybym był wydawcą i miałbym wydawnictwo, to natychmiast wydał bym tą książkę, nawet w kilku językach swiata, po prostu napisałeś BESTSELLER” – Andrzej Tasak

”Z tej książki wylewa się porywająca energia. Zaginiony Sekret Prawa Przyciągania ukazuje najsilniejsze narzędzie do realizacji pragnień... nieznającą granic i pozbawioną jakichkolwiek hamulców. Niełatwo w to uwierzyć, ale nawet bezbarwna rzeczywistość pełna pośpiechu i stresu może w danej chwili odmienić się całkowicie i napełnić feerią kolorów. Jedno narzędzie w niewytłumaczalny sposób potrafi wyklarować każdą sytuację i pomoże ci wyślizgnąć się z każdego problemu. Życie jest za krótkie na to, by zatracać się w nieistotnych gierkach. Dzięki Zaginionemu Sekretowi poznasz moc, która wzniesie cię tam, gdzie twój wzrok nie sięga. Możesz osiągać więcej niż jesteś w stanie sobie zamarzyć”. – Artur Kraft, grafik

”Książka na prawdę rewelacyjna!! Po przeczytaniu oryginalnego ”Sekretu” długo próbowałem i zastanawiałem się jak wykorzystać szybko i skutecznie Prawo Przyciągania. Dzięki tej pozycji cała idea stała się znacznie bliższa i bardziej zrozumiała. I w końcu skuteczna :)” - Łukasz Kiełbasa

”Cześć, obydwie książki są super, porostu zaczarowały mnie jak żadna inna wcześniej a przeczytałem ok 20 o tej tematyce. Gratulacje stary najlepsze książki jakie czytałem... dałbyś mi jakiegoś linka żebym ta opinie ci napisał bo nie wiem gdzie. Pozdrawiam i gratuluje głowy...”- Marcin Pielka

„Kiedy zabrałem się za czytanie tej książki, po prostu nie mogłem przestać. Tak się złożyło, że zacząłem ją czytać po 22.00 ale nie byłem w stanie położyć się spać, dopóki nie skończę.
Jak na razie czytałem książki wielu wspaniałych ludzi, którzy opanowali Prawo Przyciągania do mistrzostwa.
Mimo wszystko książka Marcina pozwoliła mi odkryć nowe rzeczy i uzmysłowić sobie jeszcze lepiej, jak niesamowici jesteśmy i że tak naprawdę NIE MAMY ŻADNYCH OGRANICZEŃ a wszystko, co uznajemy za ograniczenia, to tylko błędne przekonania, w które uwierzyliśmy.
Ta książka może pomóc każdemu odkryć ogromny potencjał, jaki w sobie nosimy ale to od Ciebie zależy, czy pozwolisz jej na to. Ja z ręką na sercu polecam ją każdemu, kto chce żyć takim życiem o jakim marzy” - Michał Kidziński

”Witaj Marcinie. Bardzo ,bardzo dziękuję, sprawiłeś mi ogromną niespodziankę i radość, nie spodziewałem się tego, ale po tym widać jak działa Prawo Przyciągania. Przeczytałem już książkę i naprawdę jest niezwykła, Swiat już dla mnie wygląda zupełnie inaczej… moje spojrzenie jest o 100% inne… Zaginiony Sekret Prawa Przyciągania jest niezwykłym narzędziem w procesie tworzenia. Były czasy kiedy z niego korzystałem, a potem jakoś zapomniałem i życie stało się szare, a teraz dzięki Tobie odzyskałem na nowo. Dziękuję jeszcze raz bardzo serdecznie. Jak będę miał okazje to się odwdzięczę, a książke będę polecał tam gdzie tylko będzie taka możliwość. Życzę Ci następnych sukcesów, po prostu jesteś WIELKI!!!!!!!! Pozdrawiam” - Andrzej Tasak

„Świetna książka, czyta sie ja jednym tchem...naprawdę jestem pod wrażeniem i z cala pewnością wrócę do niej nie jeden raz. Dobra robota tak trzymaj! Dziekuje i pozdrawiam” - Lidia Ignasiak

„Świetna publikacja jak narazie to chyba jedyna w swoim rodzaju:) Czyta się ją szybko i płynnie, wszystko w niej jest napisane prostym i zwięzłym językiem:) Zaginiony Sekret to wspaniała książka która daje mentalnego kopa:). Informacje w niej zawarte wydają się tak proste ale niestety nie wielu ludzi korzysta z tego co jest tam uwzględnione:). Książka dużo zmienia w sposobie patrzenia na otaczający świat:)” – Daniel Święciński

„Jestem w szoku po przeczytaniu twojej książki. Nie spodziewałam się tak odkrywczych prawd, które zaserwowałeś. Mam dla Ciebie pełen szacunek i uznanie, gdyż czytając odniosłam wrażenie jakbym otarła się o coś znajomego i bliskiego tylko nieuświadomionego. Dziekuję i pozdrawiam serdecznie” - Grażyna Mróz


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz